fredag 15 maj 2009

Jag drömmer om en bok...

Romantiska hem och Inspiration i vitt heter en bok som släpps i juni 2009. För er som har undgått detta så kan jag berätta att det är två underbara bloggare Petra och Ingela som har jobbat och slitigt med den under en tid. Den kommer att innehålla ca 400 bilder från vad jag kallar shabby stilen.
I boken kommer en hel del bloggare visa bilder från sina godbitar, men även en del affärer. Även jag kommer att ha med ca 3 bilder tror jag, som jag har haft ångest över. Eftersom jag själv har tagit alla mina bilder, så har jag nog lite prestations ångest över hur det kommer att se ut.
Boken kommer att säljas hos endel utvalda, kan tänka mig att det är nog först till kvarn som gäller. Givetvis kommer den att finnas på www.tildasmamma.se och det går bra att redan nu förboka den på webbutiken. Bilerna ovan är ett smakprov på vad som komma skall.
Just nu efterlyser jag flaskor, tror det är en ny favorit jag kommit på att samla på. Denna underbara modellen har jag fastnat för och tyvärr här uppe kryllar det inte av loppisar så är det någon som har denna modell på flaska över gärna småa så köper jag dom gärna.
Kram Tess

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Den fina varianten känner jag igen..*fniss*..ska titta om jag kan hitta åt dig..vi kanske kan göra ett byte?
Kram Lotta

Johanna sa...

Inte exakt den modellen men på Mixin finns en annan variant, väldigt fin!
http://www.mixin.se/vara.php?vid=615
Ha en fin dag!

Johanna sa...

På prästbostallet finns också de också, till ett lite bättre pris!
http://www.prastbostallet.se/artikel.asp?id=99&catid=3