torsdag 22 juli 2010

261 kronor...

Sommar och solsken = stugan. I veckan besökte jag och syster världens bästa loppis affär i Härnösand. När vi kom in blev vi som galna och kunde inte riktigt konsentrera oss på var vi skulle titta, och med en 3 åring som ville pilla på alla glassaker som fanns.
Hittade ett litet strykjärn, den dyraste saken jag köpte 67kr.
Kom ut med ett leende på lättarna och ett påse full med små fynd och en gammal brio docksäng.Allt endast 261kr.Dom har även öppet i dag så det blir dagens utflykt.Annars njuter jag av tiden i stugan.
Njut av dagen det ska jag.
Kraaam Theres

2 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Jisses vilka underbara fynd, vad är det för loppis? Mamma bor i Härnösand så jag kanske kan skcika henne dit ;o)
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Jenny sa...

Superfina loppisfynd!!

Ha en bra dag:)

Kraam Jenny