måndag 12 juli 2010

Älskar sommaren att bara få vara och göra vad man känner för.Sitta i en solstol och läsa en bok i lugn och ro. Smida planer vad mitt nästa projekt kan bli när hösten kommer med sitt mörker.Bläddra i inredningstidningar som blir blöta när barnen springer förbi på stranden. Det är sommar för mig.
Punschverandan blev så fin med sitt vita golv, blev en helhet i rummet. Kan bli några till golv i höst, längtar nästan att hålla i en pensel.Loppis fynden i helgen en gammal sockerkaksform, i den ligger en zinkburk med lock och glas insats( vet inte vad den använts till) och sist ett litet vitt fat.Gubben det handlades av bara log och undrade vad det skulle användas till. 20 kronor jämnt.
Njut av dagen.
Kraaam Theres

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Teres!
Vad fint du har det på punschverandan o en sån snygg Molly du visade i förra inlägget!

Jag visar bilder från min altan i mitt senaste inlägg, zinkbrickan från din butik är med på bild;)

Ha det gott i solen!

kraam Jenny

Lantligt i smultronbacken sa...

Jättefint!
Skulle också vilja ha en sån fin punchveranda.

Soliga hälsningar