onsdag 25 augusti 2010

Gårdsbutiken öppen...

Regnet öser ner idag, hade gärna legat inne på soffan under en filt och sätt tv ( alldelens ensammen) tänk vad härligt det är att drömma. Finns för och nackdelar att ha eget företag och hemma, i dag var det lillans lediga dag och vi hade inget inplanerat som tur var. För mamman hade inte hunnit allt ute i butiken inför Höst öppnandet av Gårdsbutiken. För er som missat det så har det blivit lite ombyggnad av min lilla butik och nästan allt är klart.

Min lilla disk som jag drömde om hanns inte, men sent i gårkväll letade jag i mina gömmor och hittade mitt gamla väggskåp som jag inte använt på flera år. Perfekt blev det som disk och lite extra hyllor fram mot kunderna. Nytt för i år i Gårdsbutiken är är det finns lite gamla saker till försäljning också, brukar vara en strykande åt gång på dessa saker så efter tillgång kommer det att fyllas på i gårdsbutiken.

Lite inspirations bilder för er som inte bor i närheten.
Ha en underbar dag.
Kram Theres

6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Va fint det verkar vara. Önskar jag bodde närmare så jag kunde komma in och kika

Lycka till

Kram

Unknown sa...

Du ser ut att ha en mysig liten butik. Hoppas jag någon gång kan komma och se den i verkligheten. Kramizar I-B

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad mysigt!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Photo by Maria sa...

Så fint du har det i din gårdsbutik..

Kram Mia

Kirsi sa...

Kan varmt rekommendera den lilla mysiga gårdsbutik. var där idag o shoppade lite.. kommer garanterat åka dit igen.. =)

Britt sa...

Åh, va mysigt! Synd att det är så långt bort...

Kram britt