onsdag 18 augusti 2010

Renovering...

Försöker hinna i kapp med allt som ska göras här hemma, svar på alla mail och packa varor nu på morgonen. Sedan blir det stan med 4 trollungar och kompletera upp garderoberna inför hösten och allt vad det innebär(skolstart på måndag,hockey och fotbolls tillbehör x 3, kläder som krympt under sommaren i garderoben). Och mitt i allt detta så renoverar vi GÅRDSBUTIKEN, plockar bort den ena dörren och sätter in ett stort fönster, lite ny målar färg på väggar och tak, nya hyllor och kanske jag rymmer en liten disk vi får se vad snälla snickaren säger.

Så tyvärr är butiken stäng i kväll tiden har inte varit med oss så vi hann klart men nästa onsdag 25augusti Öppnar jag för hösten som vanligt mellan 17-19 välkommna.
Ha en bra dag.
Kram Theres


5 kommentarer:

LOTTAS HOME sa...

Halloj!
Kul att renovera i butiken, det blir säkert jätte fint.
Här börjar skolan redan imorgon så jag ska med mina 3 till stan idag och shoppa. Konstigt att allt krymper under sommaren, fniss...
Hoppas allt går bra för er, bäst att ta med sig ordentligt med tålamod i bagaget.
Kram Lotta

Lantliga drömmar sa...

Här har vi skolstart i dag, känns ganska bra att vardagen kommer åter. Ha en skön dag ! Nilla

Lantligt i smultronbacken sa...

Va roligt att få renovera upp gårdsbutiken. Ska bli roligt att få se resultatet sen

Kram

Photo by Maria sa...

Man kan inte hinna allt, men din butik kommer att bli så fin och kul att kunna nyöppna nästa vecka..

Ha nu en bra torsdag..

Kram Mia

Sirpa sa...

Hej!
Hittade hit och tycker att du har fina bilder här!
Kan tänka mig att du är upptagen!
Har det bra!
Kram Sirpa