fredag 30 december 2011

2011...

Januari- nytt golv i farstukvisten,äntligen var dom röda klinker plattorna ett minne blott.
Februari- sommarfärger i köket som piggade upp den kallaste vinter sedan jag var barn.
Mars- reportage i lokaltidningen.
April- Påsken firades i stugan, hela familjen samlade utan träningar och skjussningar.
Maj- kom som ett brev på posten med en efterlängtad utlandsresa till Mallorca.
Juni- sovrummet påbörjades med en större renovering.
Juni-Juli- värmebölja i norr rena utlandsvärmen, vi njöt i fulla drag.
Augusti- Sommarens loppisfynd fick hitta sina nya platser på mina hyllor.
September- sista sommardagarna.
Oktober- sovrummet fick nya fönster och allt började falla på plats.
November- tomtarna började komma fram ur sina gömmor och förgyllde min tillvaro.

December- njutit av släkt och vänner.

ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR.
Theres

4 kommentarer:

Vitspets sa...

Önskar dig Gott Nytt År
Kram Karina

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin årskrönika, jag ska göra en liknande nästa vecka, jag hinner inte nu...
Ha nu ett GOTT NYTT ÅR vännen
så syns vi snart
Kraaam Anette

Lotta sa...

Härliga bilder! Har e fråga...är det målat trägolv ni har i sovrummet eller är det laminat?? Vilken nyans har ni målat med isåfall??? Önskar er ett gott nytt år! :)

me and alice sa...

Ett Gott Nytt År till dig också Therese!

Stor kram
Susanne