måndag 12 december 2011

Pepparkakshus...

20 Pepparkakshus...inte har jag lite att göra men när pysselilet suger tag i mig och ideerna sprutar ut så brukar jag bara köra på. Såg för några år sedan liknande hus som var hängda på muggar, har sparat bilden i mitt minne för lämpligt tillfälle.
I lördags blev det glöggbjudning med trevliga vänner och barn i huset. Älskar att ha människor runt omkring mig och gärna hemma, är ganska hemma kär. Tror pepparkakshusen blev en tio poängare, alla la märke till dom och det var väl lite tanken. Till och med barnen undrade om man verkligen kunde äta dom.

Måste erkänna att en och annan blåsa av sockret blev det trots allt på fingrarna, men det var det värt.
Ha en bra dag.
Kram Theres

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Men så söta små hus.. Uppskattat kan jag tänka, kul med lite nytänkande =)

Kram Mia

Linda Marklund sa...

Själv gjorde jag bara pepparkakshjärtan och hängde på muggarna... slö som man är ;)

Kram
Linda M

Unknown sa...

Men vilka söta små hus. Fast lite väl pillrigt för mig ;). Fast jag kanske skulle kunna göra några, kanske bara till barnen.
Ha de gott, kram Ing-Britt