måndag 23 april 2012

Efterlysning...

Undrar om det är någon som vet var man kan köpa detta specialnummer i sverige, är det bara jag som är dålig på att söka eller säljs den bara i norge? Vill verkligen hitta detta nummer kom gärna med tips...

Här i norr fortsätter vi hoppas på att våren ska visa sig, men tyvärr vaknar vi nästan varje morgon till ny snö som har fallit under natten.Tur jag har lite roligtheter att längta till i maj, sol och värme...kan det bli bättre efter denna lång vinter som vi haft så kanske inspirationen kommer tillbaka. Känner att jag behöver lite extra energi i kroppen, man maler bara på med det vanliga som ska göras och inte det man verkligen vill. Drömmer om lite energi för vårpyntning här i huset, kanske det är solen som behövs så lusten kommer tillbaka...

Ha en bra dag/ Kram Theres

4 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för alla mail och tips ang tidningen, tyvärr som jag befarade finns den bara i norge just detta nummer.Men med lite tur har jag lyckats få tag i ett nummer som kommer med posten till mig. Jag längtar.
Kram Theres

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hm, tro om det jag skrev försvann? Sänd mig din adress på mail så kommer tidningen i posten...finns flera x på min lokala butik som bara jag köper!!

Klem Anna

any_butt@hotmail.com

gamla skolan sa...

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig , har inte sett det någonstans.
Hoppas du hittar det !
Kramar // Susanne ♥
ps såg nu att du fick napp , härligt !

LOPPISLIV sa...

Vad synd att det inte säljer denna specialutgåva i sverige. Ser ovan att du fick svar, skulle också vilja ha just detta nummer, för jag ser på utsidan att ett av mina favorit hem är med :-))

Ha en fin dag!! Kraam Paula

Nu ska jag in och kika lite i din butik :-))