lördag 28 april 2012

Green gate...

Vaknade på strålande humör, kan det vara för att det är klarblå himmel och solen skiner ute...Idag blir det shopping med stor killen, har lovat han så länge men vi har inte hittat tiden både för han eller mig men nu laddar vi klockan 10 när affärerna öppnar. Håller tummarna att solen ska smälta snön som är kvar på tomten så jag får kratta i helgen. Tänk att man kan längta efter att kratta, som egentligen är så otroligt tråkigt och brukar alltid sluta med att jag får ännu ondare i ryggen och nacken men sånt är livet.Planen är även en sväng till loppisen och hitta något litet fint som kanske ryms i mitt hus.Min nya sommar väska från Green gate hänger i sovrummet, varje morgon när jag ser den blir jag så glad av färgerna, den tog slut i butiken direkt när den kom ut.
Ha en bra dag och var rädd om varandra.
Kram Theres

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Snö kvar?? Ja här märker man hur avlångt vårt land är.. Här har vi ingen snö och inte haft på ett tag =)
Hoppas den snart smälter hos dig så du får ut och kratta =)

Ha en fin shoppingdag med sonen..

Kram Mia

Its a house sa...

Ja tänk va vädret kan påverka humöret! Här vaknade vi också upp till blå himmel men hann bara med en liten cykeltur innan det började regna... Men NU spricker det upp igen - härligt!