fredag 31 augusti 2012

Ny kompis...

Äntligen har jag fått en ny dator (av min kära älskling)en Mac... vi har länge samsas om samma dator både till två företag och privat. Har fungerat ganska bra, men på sista tiden har den verkligen blivit seg, och då blir jag galen det ska bara fungera och gå snabbt.  Mitt kära nya Äpple blir en utmaning som jag nog gillar, krävs lite tid att sitta och förstå sig på allt även om det är väldigt enkelt med en mac.
Nu blir det fredagsmys/Kraaam på er alla Theres

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå Grattis vad skoj med ny dator.Hoppas att du trivs med den...Önskar dej en mysig fredag.Kramar Rita ♥

Villa Hasselbacken sa...

Roligt med nytt. Skulle också vilja ha en mac. Får nog vänta lite då ett nytt soffbord står överst på listan. Vi kan bara inte hitta ett som passar. Kan ju inte bestämma om vi vill ha två små eller ett stort. I-lands problem men ändå =)
Hoppas du får en trevlig helg. Jag gillar din blogg mycket!
Kram Lena

gamla skolan sa...

Grattis till nya datorn , den står också på min önskelista :)
Önskar dig en fin helg !
Kramar // Susanne

Kicki sa...

Kul med ny dator. Mac skulle jag också väldigt gärna vilja ha. Men inser att jag bara har Photoshop och andra program till PC. Får nog lägga det på is lite. Fin blogg Du har! Kommer gärna åter/Kram Kicki