onsdag 29 augusti 2012

Skolplanscher...

Från mitt kök har jag en liten mellan hall, där man passerar både till källaren och övriga huset.Tidigare var här en garderob som vi tog bort när vi fick vattenskada i våras i köket, den användes bara till skrot som kastades in. När vi ändå bytte golv passade vi på att göra skafferiet större och helt enkelt ta bort garderoben. Så nu mera hänger jag gamla skolplanscher på denna vägg(har en liten samling i källaren som jag kan byta emellan efter humör och årstider).

En av mina favoriter är denna röda Vallmon.
Kraaam på er alla /Theres

12 kommentarer:

Lilla Majken sa...

Ja det är nästan farligt hur mycket inköp man skulle vilja göra till sin butik. Inte alltid så lätt att välja minsann.

Må så gott! Therese

Casa of Mia sa...

Så fint du har och skolplanscher är underbara, kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint har du och skolplancher är ju bara så fina .Önskar dej en fin onsdag.Kramar Rita ♥

Prinsessorna på Bellevue sa...

Såå fint, måste måste göra plats för mina också!!!
Fint golv du har också!

Kram
Petronella

fianathome sa...

Vallmo är fint! Jag letar efter sådana planscher men oj va svårt det är att hitta. Lyllos du som har en sån fin!! :))
kram
Fia

Unknown sa...

Har länge önskat mig en sån där gammal fin skolplanch men de blir alltid så attans dyra.
Din med vallmon var verkligen fin.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Jenny sa...

Hej Teres,
Åh vad fint ni har det, gillar skolplanschen skarpt!

Kraam Jenny

Marie sa...

Så fint du har det och skolplanschen med vallmon är alldeles underbar!

Trevlig Helg!
Kram Marie

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefin!
Så välstädat & fint du har det hemma hos dig..här hemma är det INTE de..;-) Men, men efter regn kommer solsken sägs de så jag lever på hoppet!

Trevlig helg till dig
Kram Susanne

Unknown sa...

Hej,
vad fint & kul att byta ut lite då & då!
Jag upptäckte alla dina fina flaskor! Vad många du har, jag har bara en..

Ha en fin fredag & helg!

Kram
Lotta

Unknown sa...

Tack för din söta komentar. O vilken blogg du har jag blev helt salig så underbar. För att inte tala om när jag kickade in i butiken wow så mycket mysigt jag kommer tillbaks dit snart. O dessa skolplancher de är så härliga. Ha en underbar morgondag kramar Beijan

Gabriella sa...

SV: Åh tack snälla du, fint att få höra! Du är välkommen tillbaka=)
Vilket kök, så ljust och härligt! Och underbar plansch, älskar vallmo jag med!