tisdag 2 oktober 2012

Farstukvist del 2

Det hela började med gjutning av plintar, och det var lättare sagt än gjort. Lånade av en vän en plintborr, var vid det visade sig att man behövde 5 man för att klara av. Tur man har snälla grannar när det behövs. Såg ut som en stor isborr, och fort gick det.Så när helgen kom i fredags var det dax att riva framsidan och bygga bron. Tur min snälla pappa ställde upp med en hjälpande hand.

Själv har jag servat med mat,fika och städhjälp så gott jag kunnat.
Fortsättning följer.
Kraaam Theres

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad spännande att få följa detta, det kommer att bli sååå himla fint !!
Kraaam Anette

Anonym sa...

Haha..då har kära maken gjort "bloggdebut", blir säkerligen väldigt praktiskt det här sen för er "lilla" familj!

koppfnatt sa...

Hejsan!
Härligt att få följa med i bygget, det blir nog kanonfint.
Kram Åsa

Villa Hasselbacken sa...

Ser ut att bli jättebra och jag känner igen det där med att det aldrig blir färdigt men det är ju charmen med eget hus. Kan inte förstå folk som flyttar in och har det likadant i 20 år. Jag måste ha projekt igång för att få en kick i livet =)
Kram Lena

indianmarknad.se sa...

Odd Molly e grymma!

// indianmarknad.se