måndag 22 oktober 2012

Ingen vanlig dag...

För 12 år sedan föddes dessa två guldklimpar, 6 veckor för tidigt ville dom komma ut ur mammas trygga mage. 

Storebror var bara 1 år när han fick två små bröder, som han både har älskat och hatat vissa stunder.En resa som ingen kunnat föreställa sig...alla tycker att man är speciellt utvald när man kommer med tvillingar. Men det dom inte vet är allt jobb genom livet både skratt och tårar har det varit på dessa år. För allt är dubbelt upp och ibland har det känns som om ingen försått en. Det mest underbara är på våran gata där det för några år sedan flyttade in en familj med en kille och väntade tvilling killar. Inte för att vi hinner umgås så mycket, men hon är bland dom få personer som vet hur jobbigt det är. Trots att man älskar sina barn.

Här går dom första året i förskoleklass, så fina.

Stort Grattis till mina underbara och goa tvillingar som i dag fyller 12 år. Vi älskar er enda upp till stjärnorna och tillbaka.
Kram Mamma

5 kommentarer:

Unknown sa...

Stort grattis till era fina killar!
Kram Ing-Britt

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Härliga ungar!!
Nej du har nog rätt, det kan säkert inte föreställas hur det är med tvillingar, dubbelt upp av allt + och -!
Jag har fått 3 barn på 5 år, ingen familj där jag bor att hjälpa till en gång ibland, få vänner (pga att jag var så nyinflyttad!) att luta mig mot....men dagarna går, barna går nu i skolan o vännerna de har blivit flera!
Familjen dock bor kvar i Sverige c",)

Ha enfinfin dag med kalas o firing i dubbel bemärkelse!

Klem Anna

Anonym sa...

Fina killar, tänk att de också varit så pyttesmå!!!
Gratta dem från vår familj!
Kram Veronica

Photo by Maria sa...

Kan tänka mig att det kan vara jobbigt med tvillingar och då även ett till barn som bara är ett år äldre.. Men att det ändå mest är underbart =)

Grattis till era killar..

Kram Mia

Villa Hasselbacken sa...

Härligt men jag förstår vilket jobb det varit. Tyckte det räckte att de kom en och en =)
Ha det så bra på storadagen alla.
kram Lena