måndag 4 mars 2013

Tilda 6 år...

I dag är det ingen vanligt dag för i dag fyller våran Prinsessa 6 år, och det är stort för en liten tjej som äntligen får börja skolan till hösten...

En dotter och lilla syster som alla tycker om, ger kramar och kärlek till alla.Fast med skinn på näsan och vet vad hon vill.
Visar känslor...glad för det mesta annars väldigt tjurig som sin mor.
Grattis Vännen vi älskar dig enda upp till stjärnorna och tillbaka, du är min bästa vän även om du är liten och mamma är stor så ger du mig så mycket kärlek/Kram Mamma

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh GRATTIS till lilla tösen !! Åren går så fort, minns knappt då mina döttar fyllde 6 år, nu fyller den yngsta 20 år snart !!
Kraaam Anette

Sirpa sa...

Hej! GRATTIS söta Tilda!
Barnen blir äldre och tiden går! Livet går och ändras...jag fick mitt andra barnbarn igår!
Önskar er en mycket härlig dag!
Kram Sirpa