fredag 1 mars 2013

Vårpiffat...



Njuter varje dag solen lyser in i min farstukvist, så mysigt att sitta  här och fika i lugn och ro.
Några gamla trådkrokar har kommit upp på väggen, gillar gamla lite små rostiga krokar. Brukar ofta samla på mig krokarn när tillfället ges.Korg från www.tildasmamma.se

Vårsaker eller mera påsk har fått flytta in i mina fönster här ute i farstun.

Inför helgen unnade jag mig några påskliljor, dom är så fina i gamla burkar.

I veckan har jag äntligen kunnat öppna dörren på glänt och släppa in lite frisk luft.
Önskar alla en fin helg/Kraaam Theres 

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Såååå mysigt och fint !! Jaa tänk att det snart är Påsk !!
Ha en fin helg
Kraaam Anette

LOPPISLIV sa...

Härlig vår och påsk känsla du skapat, ser underbart ut!!
Ha en fin fredag!
Kramen Paula

Villa Hasselbacken sa...

Det ser så härligt ut och nu fick du mig sugen på att börja påskpiffa hemma. Kanske smyger fram något litet i helgen. Tror jag ska gå till mamma och fråga om jag får "låna" några stora glasburkar.
Kram Lena

Therese sa...

Vad fint och mysigt det ser ut!!

Ha en fin helg

Kram Therese

Sirpa sa...

Hej! vad fint det ser ut! Visst är det skönt med solen som ljuser in i rummet! Min påsklilja blommar också snart! Önskar dig en mysig helg!
Kram Sirpa