fredag 29 november 2013

Favoriter Walther&co och Maileg...

Försöker verkligen hitta inspiration och ork för att pynta, är lite mycket just nu. Med eget företag packas det varor till er underbara kunder där ute, roligt men tar en hel del tid. Mitt mål innan söndag är adventsljusstaken på köksbordet, måste bara komma på hur årets ska bli. Antingen blir det en klassisk eller en helt annorlunda...

Älskar små julpynt från Walther&co och Maileg, nästan allt från butiken www.tildasmamma.se som jag samlat på mig genom åren. Blir lika glad varje gång jag smyger ner i källaren och plockar i julpyntet. Nu ska jag krypa ner i soffan brevid en liten febrig tjej.
Kram alla

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Jaa visst är det mysigt då man får ta fram allt julpynt..jag är i stort sett färdig här hemma, vita pappstjärnor i fönstren, adventsljusen står redo..Jag jobbar hela helgen så jag gjorde klart förra helgen, ha en fin advent, Kraaam Anette