söndag 3 november 2013

Planering...

Tänk redan är det november, känner att jag inte helt hinner med. Brukar vilja hinna så  mycket innan den kommande högtiden som jag bara älskar. Förra året bestämde jag mig för att inte stressa i december. Med bra planering gick det, julklapparna skulle vara färdiga redan i november(skrev en lista och planerade julklapparna annars brukar jag aldrig bli klar utan bara handla mer och mer).Många internet köp blev det till dom större barnen verkligen enkelt och smidigt. Så när december kom han vi med glöggbjudningar med vänner,familjer och släkten, brukar annars inte hinna allt man vill utan jag är så stressad så allt blir bara jobbigt. Så nu är det dax att börja göra en liten plan även för denna jul.I morgon följer jag med kära mannen på lite jobb upp till kalix, så det blir en sväng till det stora varuhuset och några inredningsbutiker längtar.
Kram Theres

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Åhhh då ses vi !! Kraaam Anette