söndag 13 april 2014

BEHÖVER HJÄLP...


Japp ni ser rätt nu är jag på gång i köket igen, tror aldrig man blir nöjd eller klar någonstans i ett hus. Vårat kök är över 10 år gammalt och tyvärr börjar skåpdörrarna bli riktigt rangliga och nötta. Så just nu kikar jag runt på  nätet om alternativ på att byta luckorna. Tanken är även att jag ska plocka ner alla överskåp (men bara behålla två)och ljurampen ovan diskbänken gillar den verkligen inte. Känns som det kan bli mycket ljusare och trevligare.
Men nu till det jag verkligen skulle behöva råd till…önskar mig vita bänkskivor och hoppas min kära man går med på det den här gången:) och då vill jag även passa på att byta diskho på samma gång. Och det står mellan en porslinsho (som jag bara älskar och har även i stugan) eller en rostfri hel bänk?

Snälla ge mig lite råd kan inte bestämma mig för vad som blir bästa.

Önskar alla en fin dag/Kram Theres

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina planer du har för köket. Porslinsho tycker jag är jättefint, du kommer få svårt och välja.
Kramar/AM

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Vi har hvide fliser i størrelsen 10x10 cm på vores bordplade og så har vi en porcelænvask, den har vi haft i 12 år.
Der er selvfølgelig ridser, men det kommer der også i en rustfri.

Hvis du har lyst så kig forbi min blog, det kunne være hyggeligt <3

Knus Susi

bara anna sa...

Jag röstar på rostfri för att det är mest praktiskt. Men porslinshon är superfin men det kommer väl bli en skarv där mellan diskbänk och ho och det brukar inte bli så bra i längden.
Ha en skön måndag, här har vi påsklov denna veckan....