måndag 7 april 2014

Odd Molly Bloppis...

Helgen har bjudit på kalas och solsken. Våren är på intågan även här i norr, nästan all snö är borta. Har rensat lite i garderoben i helgen så jag passar på att göra en Odd molly bloppis.

Är ni intresserad av någon går det bra att maila mig på: tildaochmamma@live.se

Odd molly rosa linne/klänning st 3 i nyskick. Pris:350kr SÅLD


Odd molly tröja grå med spets inslag st 2 i ny skick tyvärr för stor för mig.Pris: 350kr

Odd molly kofta svart st 3, använd men i super skick. Pris: 500kr

Odd molly tröja svart st 3 i nyskick, modellen passade inte mig. Pris:350kr SÅLD

Odd molly blus grå st 2 i ny skick. Pris: 500kr

Ha en underbar dag alla/Kram Theres

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fina mollysar, men tyvärr för små för mig..Ha en fin dag Kraaam Anette

Maja sa...

Har smsat dig om den svarta tröjan. Kram maja