torsdag 15 oktober 2020

Takkupan insida...

På våran övervåning fortsätter bygget med takkupan nu på insidan av huset. Inte nog med att vi har bytt tak på hela huset och byggt en takkupa så åter står nu allt inne. Väldigt tur jag har en man som fixar nästan allt inom byggnation förutom el som han inte riktigt fixar.

 Det som ska göras är att alla väggar ska kläs in med panel,lister och lite färg. Sen ska golvet bytas och det kommer målas i en grå nyans som även trappan kommer bli. Trappräcket runt om på övervåningen kommer bytas ut till ett annat som inte riktigt är bestämt hur det ska se ut, men det löser vi eftersom min kära man har jobbat med trappor i 15 år:) Känner bara lite panik över denna övervåning för snart ska jag operera om min rygg och kommer vara lite beroende av att ta mig upp och ner för denna trappa.

Kram Theres

Inga kommentarer: