fredag 30 juli 2010

Helg igen...

Sommaren springer iväg, nu är vi åter hemma efter tre veckor i stugan. Har lika mycket ångest varje gång vi lämnar denna underbara ö och styr kosan 35 mil hem, önskar jag kunde stanna tiden och var så länge jag ville men ändå kunna fixa allt hemma på samma gång. Här öser regnet ner känns som om hösten smyger sig på oss, och röten de är så fuktigt ute.Nya tekoppar blev det på semestern, hur många olika kan man ha egentligen? Gillar att blanda lite nytt och gammalt, tekannan (rörstrand) som inhandlades på loppis i sommar för endast 26kr passar perfekt med sitt gråa mönster runt om.
Silver brickan hittade kära svärmor på loppis, hon vet vad jag gillar även om hon skulle vilja ha den själv. Här hemma började vi operation riva altanen, den behövs verkligen göras om. Tyvärr går det nog inte bygga som jag vill så det gäller att tänka om.
Ha en underbar helg.
Kram Theres

2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad fina tekoppar.Kanonsnygga.Ja tiden går bara för fort.Hoppas att ni får till en altan som ni vill ha.Önskar dej en mysig dag kramar Rita ♥

Vevve sa...

Ja kopparna var verkligen snygga! Helt i min smak!