tisdag 12 oktober 2010

Det är en dröm...

Helt otroligt här har jag letat i flera år efter en spisstång, och förra veckan hade Lantliv Anette lyckas hitta en så lite lätt avundsjuk blir man ju alltid när någon annan lyckas men ändå glad för deras skull. Men vad händer i helgen dök det upp en här hemma i min stad för endast en hundring.
Det svåra är att jag drömt så många år efter en spisstång och velat sätta upp den på flera ställen i huset så nu kan jag inte bestämma var den ska få sin hedersplats. Det lutar åt köket där tanken var från början, på sidan av järnspisen eller under konsollhyllan.
Ha en underbar dag.
Kram Theres

5 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till ditt fina fynd. Ska bli roligt att se var det hamnar. Visst kan man bli lite avundsjuk ibland när andra hittat sådant som man själv letat efter....det är väl naturligt, hoppas jag ;).
Ha en bra dag, kram Ing-Britt

LantlivsAnette sa...

Nämen rackarns..vad roligt att du också har en nu..och i din hemstad o allt !! Du måste ju visa sen var du sätter den !!
Kraaam Anette

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj att du har hittat det du vill ha.Skoj och där du bor med.Vilken höjdare.Hoppas att vi får se var du sätter den.Önskar dej en skön kväll Kram Rita ♥

Unknown sa...

GRATTIS,va kul...:)Hoppas på en bild sen då när du bestämt dig..:))..Ha en riktigt härlig dag...Kram/Annelie

Kallholmen sa...

Tjena

Jag som aldrig tycker att det går hitta något här hämma.Jag tror vi är för många sakletare i samma stad;)hi hi

Om du menar krokarna som sitter på väggen så finns det 4 st kvar.
39 kr kostar dom.
själva klämmorna som man klämmer på stövlarna har jag köpt av skoaffären som stängde i hamn.

Ha en bra dag.
kram Malin