fredag 22 oktober 2010

Tiden räcker inte till


Mycket att göra den senaste veckan här hemma på gården, tiden har inte räckt till för bloggen tyvärr ibland måste man prioritera. Känns som lite julstress har smugit sig på mig redan, har man eget så har man. Här har snön fallit i kväll, ett fint vitt täcke över gräsmattan ( som förhoppningsvis får ligga kvar) och som lyser upp det tråkiga höst mörkret. Fredagar brukar vara underbara och vi njuter bara, men denna dag var lite mer innehållsrik än dom andra. I dag fyllde våra tvillingar 10år, tänk vad tiden går fort. Så vi har hunnit med storstädningen av husets, bakning av tårtor, kalasfirande med nära och kära, storkillen hade fotbollsavslutning på leklandet och som avslutning på hans kväll blev det disco meddans vi i övriga familjen hann med en tur till pizzerian och som avslutning idol.
Ha den bra.
Kram Theres

1 kommentar:

Vit som snö sa...

Snygg är den iallafall:) Jag håller med, du har bytt ganska ofta må jag säga;))) Hoppas den här blir bra!
Jaa du, vart tar tiden vägen... jag vet inte annat än att jag stressar konstant o aldrig hinner det jag ska...Men nu ska jag prioritera bloggen ett tag, det är avkoppling o det behövs nu.
Ha det gott! Kram Cilla