fredag 11 februari 2011

Ny stol!

Härliga fredag är äntligen här, huset är städat och kylen fylld med godsaker inför helgen. Solen skiner ute och graderna ligger runt-20, men ljuset gör att våren känns närmare. Vet inte hur mycket man kan skriva om denna efterlängtade årstid som känns så långt borta.


Unnade mig en ny gammal stol i veckan det stod bara mitt namn på den, fanns fler så en till väntar att få komma hem till mig. Vill önska alla en underbar helg och ta hand om.
Kramar från mig till er.
Theres

7 kommentarer:

Unknown sa...

Här känns oxå våren väldigt långt borta då vi haft snöstorm sedan igår, har nog kommit ett par dm nysnö minst :(.
Vilken underbar stol du har fått tag i, så söt.
Önskar dig en skön fredag, kram Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

Ja här känns våren så långt borta ute ,Det bara vräker ner snö.Vad fin bild med underbar stol och söt kanin.Önskar dej en mysig dag.Varm kram Rita ♥

Photo by Maria sa...

En så charmig stol du hittat..

För någon timme sedan såg jag våren här nere men det varade ju inte för nu är det värsta snöstormen ute :-(

Njut av fredagen..

Kram Mia

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

God helg till dig oxå, från nordnorge!!

Klem Anna

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Jättesöt stol ... Roligt kapad bild där :)
Ja nu e våren långt borta fast ljuset och fågelkvitter är närmre iaf..
Trevlig helg...
Kraaam Linda

Lisa.L sa...

Underbaaart söt liten stol :D kram

Mjuka sa...

Väldigt superfin stol!
KraM Malin