fredag 2 september 2011

Formex 2011

Hemma från Formex, fullproppad med inspiration och julkänsla. Hel knasigt låter det, men efter en dag med julstämning i dom flesta montrarna så är det inte konstigt. Skulle nästan kunna börja pynta på en gång, om det inte vore för att man alltid måste vänta någon vecka på julleveranserna.
Lite mäss status: zinken är kvar för att stanna, den passar till allt (nästan) både inne och ute.Pismor,glas,fattimanssilver och den industriella stilen står sig. Bilden ovan skulle jag gärna flytta in i, den kommer från Green gates monter lika fin som vanligt.(Min första leverans är skickad och borde komma kanske i dag håller tummarna).Nedan en salig blandning från olika leverantörer i en uppbyggd monter som möter alla besökare när man kommer in på mässan.
Önskar alla en underbar helg och fredag.
Kram Theres


4 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Oj, nu fick jag lite små julkänslor med. Det är ju något speciellt med julen. I år har jag bara en önskning.... att få vara tre i familjen och att vi har varit och hämtat vårt efterlängtade lilla frö i landet långt borta. Men det börjar bli brottom om vi ska hinna hem till jul också.

Kram Teres

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Härligt att få se lite bilder från formex. Jag längtar efter julen så fort det börjar mörkna om kvällarna och man börjar plocka fram ljusen.
Härligt att zinken är kvar för att stanna annars hade jag blivit omordern för den gör jag mig inte av med ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Det är nästan så jag också fick lite julkänslor!

Gillar att zinken är kvar. Prismor, glas och fattigmanssilver är aldrig fel.

Tack för att du visade lite bilder!

Helgkramar
Renate

Vi i Villa Ville kulla sa...

Vilka fina grejer du har fotat!!
Önskar dej en trevlig helg!!

Lotta=0)