torsdag 2 februari 2012

Rutigt...

Ny månad och nya tag i köket, tänk att allt ska ta sån tid. Antingen blir allt jobbigare ju äldre man blir eller så rent är man less på renovera och renovera. I snart 12 år har vi bott i vårat hus och ändå är vi inte klar utan man börjar bara på nya ställen när ett är slutfört. I tankarna drömmer nog alla om ett ny byggt hus där allt är tip top när man flyttar in, där man inte behöver tänka på att väggarna lutar och allt ska special göras för inga mått stämmer i ett gammalt hus...men trots allt dras jag till det gamla nötta som nog är hela charmen i slut ändan trots att jag just nu har smuts i hela huset och hoppas att det är städat när jag kliver upp i morgon??? Vatten skadan i köket är nu torr och golvet äntligen på plats, tack vare min underbara pappa som kan allt.Mer bilder kommer när lister och det sista är klart.
Kram på er alla.
Theres

8 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGT!

Anonym sa...

Glömde skriva vem jag va!/ Grannen i beige huset!

Unknown sa...

Visst är det så att vi vill ha raka väggar och allt klart ändå dras vi till det snea och vinda med en sån otrolig charm ;).
Ditt rutiga golv ser skitsnyggt ut, ska bli kul att få se mera.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Jätte läckert!!!
Mvh Camilla...

LantlivsAnette sa...

Sååå fint det blir..det är alltid mödan värt, även om det ibland känns motigt..
Kraaam Anette

Jenny sa...

Vad fint det blir Teres!

Ha en skön helg,

Kraam Jenny

vitstil sa...

Precis likadant golv som vi ska ha i vårat kök =) Är så sugen att lägga det på diagonalen =) men, men, det går ju mer matta då ;SÅ vi får se vem som vinner jag eller mannen=)

vitapusselbitar by me sa...

Jätte fint kök!!
super fint med chackgolv:)
kommer titta in flera gånger.
Fin blogg.
Kram Elle