fredag 6 december 2013

Julen smyger sig närmare...

Julen smyger sig närmare för varje dag här hemma. Jag är en smyg pyntare…alltså det jag menar är att jag blir aldrig klar med mitt julpynt förrän det är dax att plocka bort det igen. Varje dag passerar jag mina julhyllor i källaren och plockar med mig något nytt pynt och så fortsätter jag t.o.m julafton. Blir liksom lite roligare så.

I morgon ska jag ta tag i punschverandan, pynta och mysa till det lite. Just nu är det som ett helt lekrum där lillan leker med alla små saker ni kan tänka er. Och till på köpet byggs det kojor i olika hörn där man kan hälsa på varandra i leken.

Önskar er alla en fin dag/Kram Theres

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Åh så fint du har gjort redan! Hela inlägget andas JUL!
Kul att ha hittat din blogg, sköt om dig!
Kram Titti

Jenny sa...

Hej Theres!
Finfina bilder! Lyckliga du som har en punschveranda, en sån står på min önskelista;)

Ha en trevlig andra advent!

Kraam Jenny