torsdag 5 december 2013

Julklappar…

I år gör jag det lätt för Tomten(min kära man), här kommer min önskelista.
 Enkelt och smidigt går allt klicka hem på nätet.
En grå stickad odd molly tröja, till en tjej som har en hel släkt med stickade tröjor och koftor kan verkligen inte ha för många så jag slipper frysa.

En vit kitchen aid blender/mixer, så jag kan mixa underbara smoothies till frukost.

Och lite elektronik en mini Ipad vit, liten och smidig att ha i handväskan när man är 4 barns mamma i farten.
Till sist ett favorit te Kusmin gröna med jordgubbs smak, får 5 stjärnor av mig.

Hoppas jag varit snäll i år Tomten och att du uppfyller någon av mina önskningar.

Kram Theres

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Ønskeliste bå blogg kan vise seg veldig effektivt - jeg har gjort det selv et par ganger og formålet hjar blitt oppnådd.I fjor fik jeg en etterlengtet Kitchen Aid med Gubben min,og året før vakre skodder.Så jeg må nok gjenta suksessen ... håper du har hell med din ønskeliste ,mye fint du ønsker deg ihvertfall :))

Tove :)

Tulipa sa...

Åh klart du förtjänar någon av de fina presenterna! Härlig lista, hade också gärna velat ha allt...haha...

Ha en fin helg!

Kram Mariette