söndag 16 februari 2014

Bästa presenten...

Helgen har bara sprungit fram, och nu är det snart en ny vecka igen. Oftast brukar jag älska söndag kvällen med nio bio på tv och barnen även tonåringarna kommer i säng i skaplig tid och mamman bara sitter med sin tekopp i soffan i lugn och ro. Men i kväll är det ingen bra film utan mest os, visst är det roligt att vi vinner medaljer men jag önskar mig en film i kväll…
I fredags var det ju alla hjärtans dag och bättre present kunde jag inte få känns som någon känner mig utan och innan. Gamla skolplanscher framför en bukett med röda rosor(som vissnar) så väljer jag det första. Springer runt och pyntar över hela huset, har ju redan en hel hög sen tidigare och älskar att byta lite efter humör och årstider på väggarna.
Ha en fin dag alla.

Kram Theres

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad fina, förstår att du är överlycklig !! Kraaam Anette

Sofie sa...

Vilka underbara planscher! Letar med ljus och lykta efter en plansch med botaniskt motiv. Om du funderar på att sälja någon får du gärna hojta till! :)

Vilket underbart hem ni har!
Kram, Sofie