fredag 28 februari 2014

SOL...


Fredags filingen har börjat komma trots att jag lämnade all städning,tvättning och handling tills i dag. Men det är bara ta tjuren i hornen och börja eller strunta i det… för ute lyser solen och det är 8 plus grader på morgonen så jag vill bara ut och njuta av vår vädret. Känns helt galet trots allt är det bara februari och i norr är vi inte van med vår redan, men jag klagar inte längtar för länge sedan till sommaren och bästa tiden på året.
Tur ni inte ser hur det er ut här hemma, hela övervåningen är utdragen för jag och lillan har fått ett rensar il. Mina garderober är tomma och kläderna ligger på golvet och sängen, högen med ska bort kläder bara växer. Så kanske det blir en till bloppis vem vet. Och stora syster brukar bli glad över en och annan säck.

Önskar alla en underbar dag/Kram Theres

Inga kommentarer: