måndag 16 februari 2009

Min duk...

Åh denna underbara duk har jag vunnit på tradera förra veckan. En vit gammal linne duk med handvirkade spetsar infällda i duken, tre monogram på varje sida. På den ena sidan är monogrammen rosa och på den andra är dom vita. Åh jag älskar den bara, och vilket pris. Det blev bara ett bud på den så jag hade tur att det bara var jag som hittade den för priset blev endast 90 kronor. Som pricken över i:et ett par nya fattimansljusstakar på den.
Nu är det måndag och en ny veckan. Här är det -20grader och solen skiner så det gnistrar på snön. Hjärtat i förra inlägget hade jag gjort själv, tack för alla mail och kommentarer. Hoppas ni får en mysig start på veckan.
Kram Tess

6 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Åh vilken tur du hade för den ser superfin ut. Och de nya fattigmansljusstakarna passar alldeles utmärkt på. Jag måste skaffa mig en sån fin glaskupa. Sett så många som har dem och de är så fina. Var köpte du din och i vilken storlek?

Önskar dig en fin vecka! Kram Josefin

Mia sa...

Duken är helt underbar, förstår att du blev nöjd med det köpet.

Det blev en snabb titt här, det sista jag hinner innan jag måste åka till jobbet.

Ha en fin vecka!
Kram Mia

Maria - Villa Krutbruket sa...

Vilken vacker duk du köpt! Sån skulle jag också vilja ha, super fin...
Kram Maria

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Duken är verkligen fin, så jag förstår att du känner dig nöjd :)

Trevlig måndag!
Kramar Therese

Vit Spets sa...

Ibland skall man ha tur med tradera, för allt för ofta så är det alltid någon annan som bjuder på... duken var ljuvlig!

Så mycket tjusigt Du börjar få in i butiken - gillar takkronan från house doctor ;)

Önskar Dig en härlig dag
Kramis från mig
//Siv

Galleri Hönshuset sa...

Nnderbar duk. gamla dukar är ju sååå mycket finare än dem flesta nya.

ha det gott. Kram Pirre