tisdag 3 februari 2009

Vintageväska...

En liten Vintage väska har det blivit. Älskar verkligen att stryka på vintage bilder på tyg, för er som inte har provat ännu så är det en roligt pyssel tips och enkelt. Förra sommaren sydde jag en större vintage väska men ibland behöver jag en mindre eller känner ni igen er. Jag älskar väskor och olika efter årstider.
Den mäter 27x20cm, har en dragkedja upp till och lätt vaderad innan innerfodret. En alldelens äkta Tildaochmamma väska. Om tiden räcker till kanske det blir en liten till Tilda idag vi får väl se.
Kram på er och ha en underbar dag.
Tess

5 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Fin väska!
men jag fattar inte hur man gör med sådana strykapå bilder, för man kan väl ta vilket foto som helst? men att det finns färdiga stryka på bilder?eller?
Panduro antar jag att det är som gäller vad gäller inköp...
Kram Anna

Pernilla sa...

oj..så fin!!jag har också provat stryka fast bilder på kuddfodral,men innan jag förstod hur man skulle göra =) och innan jag lärde mig ändra så texten kom rätt ha..ha..
men det är kul!! ska göra fler!

ha en bra vecka!!

kramar!!

♥ Fyra årstider sa...

Tänk att du hinner vara så kreativ med fyra barn..du är en riktig pärla i bloggvärlden.
Kram Lotta

Britt sa...

jättesöt! Har inte testat att göra det, men det får jag självklart göra. Det blir ju jättefint!

Kram britt

Hjärtat Mitt sa...

Det är en väska helt i min smak :)
Jättefin!

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm