fredag 7 december 2012

En häst...

Åh som jag har letat efter en häst...känns som det är i flera år och vad händer. Av en slump hittade jag en ny sälj sida på Facebook där man kan lägga ut saker man vill bli av med. Fungerar så att man antingen kan lägga bud eller köpa till fastpris.Auktionen varade i ett dygn och jag var verkligen med vill så gärna köpa denna gamla trähäst och röd till köpet (kan ju inte bli bättre).Och det smidigaste var ju att den fanns i stan, inget som behövdes skickas över hela landet.


Älskar dom små hjulen som hästen står på, och det lagomt nötta trät över hela hästen.

Nu till jul så får en av mina älskade Maileg nissar sitta på hästen. 
Ha en fin dag/kram Theres

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken fin polle. Jag kom över en näsan likadan i höstas när mina grannar rensade och skulle slänga en sådan. Var snabbt ut och räddade den från tippen.
Förstår att du blev extra glad över att den var röd, din färg :).
Önskar dig en mysig fredag, kram Ing-Britt

sussi sa...

Åh vilket fynd Ni får krya på er för magsjuka är inge roligt. Kram Sussi.