måndag 10 december 2012

Walther&co...

Årets julpyntning är väldigt sparsam här hemma, mycket vitt och naturens små gosaker smyger sig in lite här och var.I våran inre hall på favorit krokarna hänger min lingonkrans och en av mina favorit lykta från walther&co finns hos www.tildasmamma.se

Älskar verkligen detta märke, danskarna dom kan dom. Säljer en del ur deras sortiment i butiken men söker alltid mer från deras gosaker. Tips mottages gärna på butiker som har walterh&co sortiment helst inte dom vanliga nätbutikerna som jag har kikat in på flera gånger... 

Söker bla, en ljusstake för kronljus och en stjärna till fot är det någon som vet var den kan tänkas finnas???
Ha en fin dag, själv vabbar jag även idag med en sjuk liten tjej.
Kram Theres

4 kommentarer:

Browneyedgirl sa...

Vilken underbar blogg =) Sparar den och ska kika in i butiken nu. Kram och ha en toppen dag!

Photo by Maria sa...

Enkelt men snyggt, precis som jag gillar det =)

Har tyvärr inga tips på vart det kan finnas =(

Kram Mia

Sommerhusstil sa...

Hvor er det fint :O) Klem Betina

Unknown sa...

Har oxå trappat ner lite på pyntet iår och än så länge har jag bara ställt fram en endaste Tomte.
Har tyvärr inga tips att komma med.
Ha de gott, kram Ing-Britt