onsdag 12 december 2012

Hallen...

Kallt i norr och mycket snö, känns verkligen som det är vinter på allvar nu. Har varit hemma i veckan med sjuk dotter och vabbat, inte roligt när det är magsjuka som inte velat ge men nu håller jag tummarna att det inte blir någon fler i familjen så vi får fira lucia i morgon...

Julklapparna är inhandlade så i dag blir det inslagning och pyssel som står på schemat, hoppas hinna fixa allt om vi inte hamnar i soffan. Allt beror ju på dom små sjuka när man är hemma.

Några få maileg nissar kvar i butiken www.tildasmamma.se

Springer runt som en yr höna med min trähäst som fyndades förra veckan. Den passar verkligen över allt, och till allt. Måste verkligen hålla utkik efter en till men dom är inte lätta att hitta.

Ha en fin dag alla / Kram Theres

9 kommentarer:

Marie sa...

Här är också alla julklappar inhandlade, ska bara slå in dem någon dag.

Så fin trähäst och mailegtomtarna är ju underbara.

Hoppas ni andra klarar er från magsjukan!

Kram Marie

LantlivsAnette sa...

Gomorron !!
Åhhh så fint...och jag håller med dig, trähästen är superfin..jag har några och de kan man liksom inte få nog av, vill ha en i varje rum :)
Kraaaam Anette

Photo by Maria sa...

Ja hoppas att ni kan hålla er friska nu..
Och hästen är ljuvlig, en sådan hade jag velat ha här hemma både som prydnad och som fotorekvisita =)

Kram Mia

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vad fint med Nissen i hallen på golvet. Förstår att du flyttar runt hästen, så fin och som du säger, väldigt svåra att hitta

Kram Teres

Butiken Handplockat sa...

ÅÅH vad fint ni har det MAGISKT FINT

Hoppas ni håller er friska

TACK ju du Guldbaggegalan går inte av för hackor ;)

Vi ska väl anmäla oss ;)
kramen

Mammamian sa...

Åh vad mysigt du har det! Helt i min smak! Vad roligt att du kikat in till mig. Hittade ju tack vare det till dina mysiga blogg och butik så jag gjorde allt en liten beställning. =0) Har letat efter porslins skärbräda länge nu!! Brukar du ha dem i olika storlekar?

KRAm och mys vidare i vinterlandskapet och hoppas ni får vara friska imorgon!!!

Indretning og ideer i sommerhusstil sa...

Hold da op jeg er glad for jeg opdagede din smukke blog hos min veninde med blogen sommerhusstil.Glæder mig til at følge dig som fast læser

Lilla Majken sa...

Hihi, ja nu ser jag...Det är ju till och med ungefär samma bredd på väggen där våra krokar och lyktor är uppsatta.

Underbart med tomtarna i halen, så fint!! Ett kuvert är skickat till dig ;-)

Kram Therese

Prinsessorna på Bellevue sa...

Underbaar trähäst! Vilket fynd och dina Maileg-tomtar är också superfina!

Kram
Petronella