onsdag 2 januari 2013

Nytt år...

Ett helt nytt år framför mig...många tankar vad 2013 kommer bjuda på.Håller tummarna att det bli många små saker slutförda i vårat hus, innan vi börjar med något nytt. Kanske dom sista listerna, måla några dörrar, skjut dörrar i sovrummet, lillans rum måste bli större,fixa trappan inne i huset, byta golv på kontoret,fixa lill toaletten.......listan skulle kunna bli hur lång som helst. Tyvärr startar man lite för stort och lite över allt utan att slutföra projekten, men i år har jag en plan och hoppas min kära man följer den så blir det inte så mycket åt gången.Vad tror ni 1-2  små saker under två veckor borde vara ganska rimligt att hinna, inte för stressande så pressen kommer.
Ha en fin dag/kraaam Theres

2 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det där låter lite som hos oss det:) Jag tro faktiskt att vi har för många små måsten och ingen av oss orkar ta tag i dem.

Kram Teres

Villa Hasselbacken sa...

Jag är lite likadan men tror det beror på att jag har slutresultatet på projektet klart i huvuet redan innan man börjat så när man har hunnit en bit så är man ju i skallen inne på nästa och så håller man på så...
Men tänk så tråkigt det skulle vara att aldrig ha något på gång.
Kram Lena