fredag 9 september 2011

Mysa i soffan...


Äntligen fredag och helg, kylen är fylld och tvättstugan av klarad för denna vecka. Nu väntar bara den tråkiga städningen av tre våningar och sedan bonusen hela familjen förhoppningsvis samlade till middag.Om nu inte storkillarna har andra planer än mamma. Idag blir det systers underbara goda pesto kyckling med pasta.

Laddar med en kväll i soffan under en skön pläd,film och massor med godis.Känns helt rätt med höstvädret som är här i dag. Regn och rusk.


Ha en mys helg.
Kram Theres tildasmamma



7 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Låter som en mysig kväll.. Hoppas ni haft/har det mysigt och bra..

Kram Mia

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

hoppas kvällen vrt som du tänkt dig..kram

Lantliga drömmar sa...

Hoppas ni fick en skön helg ! Kika gärna in hos mig, tävling pågår ;) Nilla

Handplockat sa...

Älskar GREENGATE... ojojoj har väl aldrig handlat så mycket från dem som iår... idag ska vissa godingar få följa med hem =)

kramen

LantlivsAnette sa...

Åhh vad mysigt..vilken fin pläd alltså..
Du, vad skoj att vi gillar samma klänning du o jag, hoppas att du får din, jag trivs jättebra i min..och ett extra plus är ju att den går så bra att ha som underklänning också, den har bra längd..
Kraaam Anette

Mariette sa...

Hej!

Vad mysigt det lät, ja inte att städa tre vånigar förstås..*ler*..Och den där maten kanske du har ett recept på, lät så gott, jag är ett riktigt pastafreak!

Kram Mariette

Linnéa - finheter sa...

Så fint! Lät som en mysig fredagskväll.