onsdag 7 september 2011

Green gate

(green gate från www.tildasmamma.se)

Ute är det höstväder, löven faller på marken och regnet öser ner. Inne myser jag och lillan idag för det är våran lediga dag. På schemat är det lite höststädning som var tanken. Fönstrena behöver verkligen en uppfräshning efter sommaren, så vi får väl se vad vi hinner i dag.Gårdbutiken är öppen i kväll mellan 17-19 välkommen alla som har vägarna förbi.Leverans från Green gate kom i går och nyheterna finns både på webben och i butiken.

Ha en bra dag.

Kram Theres tildasmamma

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan!
Samma väder här. Sitter här i soffan med en kopp te och försöker lindra min förkylning. Önskar att min kopp hade det där fina röda postcard mönstret, bara så snyggt.
Ha de gott, kram Ing-Britt

LantlivsAnette sa...

Jag är också ledig idag, har städat o nu bloggar jag lite, plus att jag håller koll på Tradera, om några minuter ska jag buda på en fin Odd Molly...fniss..
Måste kika in i din fina butik också..
Kraaam Anette

designofluna sa...

Spännande! Jag håller på att starta upp min gårdsbutik i Luleå just nu.
Jobbar du med din butik på heltid?
Kram Malin

Jenny sa...

Men rackarns att jag missade att du hade öppet idag, jag passerade ju!
Du har ju sååå mycket fint!

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhhh, leverans från Greengate måste vara som julafton. Måste kika in i butiken.

Hoppas du fick några rena fönster, här skulle det också behövas

Kram Teres