torsdag 20 oktober 2011

Himla...

Äntligen kom den med posten min nya matta, en Himla särö i grått. Älskar Himla serien men tyvärr ingen här uppe i norr som säljer den vad jag vet så efter lite googlande så vips hamnade jag på www.ellos.se. Döm av min förvåning när även dom hade börjat sälja Himla, så efter några klickande så var mattan och en till sak från Himla beställda (plus några julklappar som tomten kommer med)den andra saken visar jag lite närmare jul.
Lite opiffat i vardagsrummet men det bjuder jag på, här hemma är det teckningar och oftast ännu mer saker i soffan än just denna dag.
Kram på er alla.
Theres

2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej! Ellos har piffat upp sig de senaste åren, verkligen. Har en hög med tillbud på Ellos, kanske dax o kolla vad de har?!

Go helg, klem Anna

Lisa.L sa...

vilken otroligt fin matta :D ja Eloos har blivit bättre och bättre med åren. Handlar en hel del dära faktiskt :D också har dom ju ibland 50% på vanfri vara och 20% på resten av beställningen osv. Så då kan man göra rejäla klipp :D kram