söndag 2 oktober 2011

Maileg


(Maileg nissar www.tildasmamma.se )
Oj vad tiden bara springer iväg, nu är det om jag räknat rätt 8 veckor kvar till jul. En helt underbar tid har vi framför oss, med mys och pyssel ( om tiden ges).Ute faller alla gula löven mot marken som ett täcke för sommaren som varit, visst kan jag redan längta till nästa sommar finns ingen härligare årstid än den. Men julen är inte så tokig heller...
I fredags dök ett efterlängtat paket upp, från Maileg och deras underbara nissar. Tyvärr lite restat men jag bjuder på det stora paret herr och fru nisse. Jag får verkligen blunda i år så det inte råkar flytta in några fler nissar till mig, har en hel familj med maileg nissar genom åren. Tycker verkligen inte det finns några härligare nissar än dessa, även barnen kan dom charma.Tilda vill nästa somna med dom stora i kväll, men med lite övertalning så fick dom flytta ut till Gårdsbutiken innan lägg dax.
Önskar ALLA en underbar start på den kommande veckan.
Kram Theres

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jaaa, jag är som du..gillar verkligen julen..så det är bara 8 veckor kvar nu !! Jisses alltså..
Och dessa ljuvliga Maileg nissar, jag riktigt längtar tills mina får komma fram..
Kraaam Anette

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

tomtelycka♥ jätte fina nissar sådana skulle jag verkligen vilja ha..kram

Sommerhusstil sa...

De er bare så fine :O) Klem Betina

Anonym sa...

visst är det v 40 nu och julen under v51???