torsdag 5 april 2012

Födelsedag och Skärtorsdag...

Idag är det ingen vanlig dag utan Min och storkillens födelsedag...här vaknade det tidigt trots att det för första gången på 13 år var det min tur att ligga kvar i sängen och bli sjungen för först(inte lätt när en av sina barn fyller år samma dag och mamman också vill fylla år). Vi vaknade av våran kära prinsessa 05.50 som dagen innan varit på stan med pappan och handlat presenter till mig. Hur sugen var inte hon på att jag skulle öppna just hennes paket...slutade med att jag gav med mig och öppnade hennes (rosa nagellack och en berlock). Storebror hörde oss så även han kom och kröp ner i storsängen och väntade på att klockan skulle gå så tvillingarna skulle vakna och sjunga för oss...inte kul att vänta men det gick ganska bra.
Ingen tårta hade vi bestämt efter allt kalasande förra helgen var vi rent less på tårta och bakade philadelphia bullar och kakor istället(vilket uppskattades av alla).En ny marimekkoskål i present och ett eva attling halsband av kära mannen och barnen. Tur man har en liten fågel som kan viska i mannens öra vad mamman gillar.
Önskar alla en Glad Påsk/Kram Theres

3 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Stort grattis till er båda.
Så fint halsband du fått, hon gör så underbara smycken

GLAD PÅSK

Teres

Unknown sa...

Stort grattis till både dig och sonen.
Fin fina paket du har fått.
Kram Ing-Britt

dianasdrommar sa...

Åh, det där underbara halsbandet kikade jag på i veckan när jag var på bloggeventet där, så fint.kram och grattis i efterskott/Diana