tisdag 17 april 2012

Jobb tankar...

Just nu springer bara livet fram, känns som det aldrig finns någon tid kvar till det man verkligen vill. Familj, barn och jobb tar större tiden av dygnet, undrar ibland om det ska snurra på så här hela livet eller om dagen kommer kännas lång igen? Just nu vet jag nog inte vad jag vill med livet...jobbar just nu med tre jobb och det känns lite mycket...har bestämt mig för att lägga Gårdsbutiken på is i sommar och få se vad som händer med den i höst. www.tildasmamma.se kommer finnas kvar så det är inga problem att beställa via nätet och få varorna skickade till sig eller hämta hos mig går bra. Har lagt ut massor med produkter under ERBJUDANDEN i butiken www.tildasmamma.se för att tömma butiken.
Ha en bra dag och var rädd om varandra/Kram Theres


2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jaa, så där kan jag också känna ibland..livet bara spinner på i ekorrhjulet..man känner sig sååå less ibland..och nu i deklarationstider så känns det som om jag skiter i min enskilda firma, känns bara jobbigt då man inte fattar allt..avdrag, momser, jordbruksfastighet..krångel..
Kraaam Anette

Photo by Maria sa...

Hoppas du snart kommer fram till vad du vill med jobb..

Kram Mia