fredag 11 maj 2012

Mitt Kök...

Nu är det fredag igen och helg, så härligt. Nu hoppas vi på vårvärme i helgen så man får vara ute i trädgården och pyssla på lite...

Mitt kök har ni sett tidigare men jag kan inte låta bli att visa olika bilder och vinklar från kök och matdelen. Älskar verkligen mitt kök, och det är kanske först nu som jag börjar gilla mina bänkskivor(som förövrigt min kära man gjort) träfärgade, har länge försökt övertala min man att dom borde nog vara vita men jag håller nog med han nu att det är ganska snyggt till allt detta ljus med lite levande trä. 
Pelargonerna har blivit omplanterade och en hel del sticklingat blev det också. Är så snyggt med gamla terrakotta krukor med zinkfat och lite lagomt nötta. Hade turen i veckan när jag besökte en av våra trädgårdar här utanför stan, hon sålde nämligen krukor som hon förvarat utomhus så dom fått den dära gamla känslan.
Ha nu en mysig fredagkväll/Kram Theres

Inga kommentarer: