måndag 7 maj 2012

Vår fin...


Äntligen har det blivit ett besök hos frissan(klippning och slingor) känner mig alltid lite extra fin när man kommer där ifrån innan håret snurras upp som vanligt.Dagen till ära min ny Odd molly ex A tunic på, älskar denna modell med ett långt linne under.En klar sommarfavorit kommer det att bli.Sonen fångade mig med kameran när jag skulle laga mat, för övrigt var det nästan bara storebror i familjen som såg att mamma var lite extra fin i håret.Ha en mysig start på veckan/Kram Theres



3 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Men åhhh så fin du är !!! Och tunikan !! Wow..den har jag missat..finns den att köpa nu..var ?
Kraaam Anette

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Härligt o få ordna till sig i håret!!
âven fast det åker upp c",)

ha en fin vecka Klem Anna

Photo by Maria sa...

Frissbesök är aldrig fel, att få bli omhändertagen för en stund =)

Jättefin tunika..

Kram Mia