torsdag 10 januari 2013

Rosa...

Tänk så rent och ljust det blir när allt är bortplockat från julen och en ny tid kommer.Inne har jag redan vår och njuter av det. Även i år blir det mycket rosa,vitt och rött blandat.Älskar pastell färger i alla olika former, kan verkligen bli extra glad av färg. Är på gång att även plantera om mina blommor, inget roligt jobb men det bör göras. Pelargonerna har börjat komma fram och några har redan blivit ned klippta, men som alltid när man är igång tar jorden slut så dagens att göra blir en tur till affären och köpa mera.


En liten last har jag som min kära man brukar påminna mig om...varför är det alltid så mycket saker på köksbänkarna gumman.Jag vet men det går inte att hjälpa älskar mina saker och framför allt att ha grejer framme, är verkligen synd att gömmas i skåpet.
Nu väntar en ny dag./Kraaam Theres

1 kommentar:

Villa Hasselbacken sa...

Visst är det härligt att man kan göra vår inne fast snön viner runt knuten. Jag började plocka bort julen igår och när jag var på ICA så hittade jag så fina höga plåtkrukor som ska få flytta in i köksfönstret. Dom hade jättehärliga ljus ocskå i vitt, rosa och turkos. Det fick bli turkos den här gången och jag tror att de ljusen fick bestämma min vårfärg i år, turkos...
Håller med dig ang. pyssel, man har inte tiden man skulle vilja ha men jag tycker att det går i perioder vad man gillar att göra också. Just nu är jag inne på kort och scraping. Visar sig vad det är nästa vecka ;)
Kram Lena