torsdag 3 april 2008



Hallå

En ny zinklykta var med i ett av mina paket som kommer från migoalice.Visst är den fin.Hon har den på en av sina skyltfönster bilder.Jag tror nog att den ska få flytta till våran sjöbod på högakusten där passar den perfekt.

På bilden skymtar ni våran nya trapp som inte är riktigt klar,jag återkommer med bilder när den är helt klar.

Jag måste bara få tillägga hur fint paket jag fick av Melinda på MigoAlice.När jag skulle hämta paketet på busstationen så låg det bakom disken så karl som arbetade där behövde inte gå så långt.Jag som tycker att allt är gulligt och fint,var ju bara tvungen att även denna gång uttrycka mina känslor över detta fina pakets inslagning.En stor kartong inslagen i gammalt naturpapper och med ett hampa snöre knytet runt om.Det var två karlar som jobbade och dom tittade på varandra och skrattade åt mig.Men jag tyckte verkligen att paketet var super fint.

Tack för leveranse.

Kramisar Tess

Inga kommentarer: