torsdag 24 april 2008

Utmaningen...

Min första utmaning från 1 kär blogvän...
Av Vitspets.blogspot.com har jag fått min första
utmaning att visa mitt senaste...mitt bästa och mitt
sämsta köp.
Det senaste jag köpt var denna underbara docksäng,
till trollungen från Houseofhedda.com.Hon bara älskar
den,vill gärna sitta i den med sin favorit docka, en aldelens
äkta Rubens barn docka.Visst är den fin sängen,den är gjord
efter en gammal dansk säng.Har letat länge efter en likadan
fast stor till lillan.Tyvärr är det inte lätt att hitta begagnade såna
sängar.Om det är någon som har en över hör gärna av er.

Här kommer mitt bästa köp,min egen data symaskin
som jag inhandlade för drygt 15år sedan.Då kostade den
17.500kronor,tyckte det var mycket men den har varit
värd var enda krona.Den använs flitigt nästan varje dag.
Min husqvarna är min bästa vän.

Här kommer avslutningsvis det sämsta jag eller vi har
köpt,våran tv.Den fungerar bra men jag hatar den,den är
stor,klumpig och ful.Vi köpte den innan alla billiga plasma
tv:n kom.Och det är nog bara att stå ut med den ett tag till.
Kul med en utmaning...
Kramis Tess
Skickar nu denna utmaning vidare till...
Migoalice
Fridas gård

2 kommentarer:

Vit Spets sa...

Docksängen passar perfekt till Rubens Barn... min dotter har oxå en sådant barn...väldigt snällt barn ;-) en datasymaskin det förstår jag är det bästa...själv har jag en vanlig hederlig symaskin - det mest avancerade min kan sy är knapphål... har oxå en overlock maskin som jag däremot älskar... kul att få se dina inköp...
Kramis
//Siv

Mjuka sa...

fhhdpmotjättefin docksäng. skulle också vilja ha en äkta junosäng, men de är ganska svåra att få tag i. kul att du besökte mig. jag länkar dig om det är ok
kramar malin