torsdag 3 april 2008

tilda kaniner (mamma och lilla tilda)



Tilda Kaniner en mamma och en liten tilda.I veckan har jag och dottern Tilda arbetat flitigt vid symaskinen.Jag syr och hon sitter förstås med endast 1 år och vet vad jag vill.Har länge velat sy tilda kaninerna men tyvärr räker inte tiden till alltid.Tror det är lika bra att jag gör några stycken kaniner det är alltid någon som kommer och vill ha.

Eller så ska jag börja med ett nytt projekt en gås som inte finns i min samling ännu, vi får väl se.

Nä nu ska jag gå och sova jag måste vakna pigg imorgon det är bakdag,vi ska ha kalas i helgen för halva familjen som fyller och har fyllt år.

Kramisar Tess

2 kommentarer:

mig & alice sa...

Hej Theres.

Vad duktig du är på att sy, önskar att jag kunde sy men....vi är inte såta vänner jag och min symaskin för att säga det milt :-).

Ett stort Grattis på 35-årsdagen på lördag då :-).
Själv har jag några månader till på mig som 34-åring. Vi är båda 73:or alltså :-). Förresten, fick du inget kort av mig i paketet???

Hoppas att du får många fina paket på din födelsedag.

Kramisar i massor
Melinda

Therese Sagstedt sa...

Hej jag undrar om du säljer dessa små underbara kaniner?