onsdag 24 september 2008

JUL JUL STRÅLANDE JUL

Snart kommer Tomten det är inte så länge kvar nu,jag brukar vara ute i god tid med pyntningen för tiden runt julen är bara underbar om man har allting klart och kann njuta.Jag älskar julen och allt pyssel.Fick lite julkänsler nu i veckan och var bara tvungen att ta fram min Tilda tomte som bara ropade att få komma fram ur kartongen och bli sydd.Så ni kan ju förstå att jag kan koppla ihop tv och pyssel.För er som gått miste om att Idol har börjat så kan jag bara påminna er om det.Perfekt jag kan både se på ett bra program och pyssla samtidigt.
Några timmar ligger det ju bakom denna underbara Tilda tomte.Den passade ju perfekt i mitt fönster in till vardagsrummet.

Även jag har fått min nya bibel den efterlängtade Jul boken,jag bara njuter av alla underbara bilder.Var tvungen att gå ut på tomten och plocka lite kottar till alla underbara arrangemang som det visar i bla:boken.


Lite ljus i höst mörkret.Ha en fortsatt mysig vecka och glömm inte bort att pyssla.
Kramis Tess

Inga kommentarer: