tisdag 23 december 2008

Paketen...

I år Tomten önskar jag mig den dära känslan som jag hade när jag var liten, jag kunde inte sova och pirret i magen när du kom på din skoter. Vissa är det konstigt att man kan längta tillbaka tills man var liten och allt var annorlunda, man behövde inte tänka på nånting förutom sig själv...Och nu när jag är vuxen då ska man fixa och fixa in i det sista. Jag vill så mycket men hinner inte allt. Tyvärr. Fast idag kan jag bocka av en heldel punkter på min göra lista, som jag helst borde göra slut på innan julen kommer. Julklapparna är inslagna, julkorten postade med vanliga frimärken så jag hoppas dom hittar fram i morgon och handlingslistan är skriven. För imorgon klockan 09.00 befinner jag mig på ica-maxi för att handla julens alla läckerheter som behövs. Mycket choklad blir det. Fniss.
Efter all paket inslagning var jag bara tvungen att göra två små ljusstakar, av trådrullarna som blev tomma efter snöret.
Julkramar från Mig till Er, kikar in till er men hinner inte just nu kommentera.
Tess

5 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

GOD JUL till dig också! Ingen fara med kommenterandet tycker jag - gör när du har tid! :) Själv brukar jag få en halvtimma med datorn på morgonkvisten för lillan vaknar tidigt. Vill inte väcka de andra så vi stannar kvar i sovrummet hon och jag :) Glad jag är för min laptop!!

Kram Jenny

mig & alice sa...

Ville kika in och önska dig och de dina en riktigt Härlig och God Jul.

Hoppas att du får många paket vännen :-).
och du...jag längtar också efter det där pirret, bra idé och önska det i julklapp.
Julekramar i massor från mig till dig.

Vit Spets sa...

God Jul till Dig oxå!
Önskar mig oxå lite pirr :)

Kramis
//Siv

Hjärtat Mitt sa...

SÅ vackra paket. Hoppas att det kommer lite pirr i alla fall :)
Vill önska dig en riktigt God Jul!

Kramar Mari i Marieholm

Annika sa...

Önskar dig en Fröjdefull Jul & Ett Gott Nytt 2009....Kram Annika